Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów społecznościowych : cechy osobowości, style przywiązania, kompetencje społeczne, poziom uzależnienia, samoocena, motywacja osiągnięć

Tytuł:
Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów społecznościowych : cechy osobowości, style przywiązania, kompetencje społeczne, poziom uzależnienia, samoocena, motywacja osiągnięć
Autorzy:
Dąbrowa, Natalia
Temat:
Bliskie związki międzyludzkie
Kompetencje społeczne
Media społecznościowe
Osobowość
Przywiązanie (psychologia)
Uzależnienia medialne
Polska
Rok wydania:
2025
Wydawca:
Warszawa : PWN
ISBN:
9788301242305
ISRC/ISMN:
10.53271/2025.046
Opis fizyczny:
276 stron : wykresy ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSZUL 26407
Sygnatura:
WZUL Media Żuromin
Status:
Niedostępna - w opracowaniu
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies