Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak wspierać dzieci nieśmiałe, w tym wysoko wrażliwe oraz z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego ?

Tytuł:
Jak wspierać dzieci nieśmiałe, w tym wysoko wrażliwe oraz z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego ?
Autorzy:
Kloskowska, Adriana
Temat:
Dziecko nieśmiałe
Dziecko wysoko wrażliwe
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
Szukaj w:
Życie Szkoły. - 2025, nr 5, s. 8-12.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00797naa#a2200181#i#4500
001 0833600447161
003 CIECH 002
005 20250923095730.5
008 250923s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Kloskowska, Adriana. %e Autor
245 1 0 %a Jak wspierać dzieci nieśmiałe, w tym wysoko wrażliwe oraz z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego ? / %c Adriana Kloskowska.
650 7 %a Dziecko nieśmiałe
650 7 %a Dziecko wysoko wrażliwe
650 7 %a Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (CIECH 002)0831900171176 %g 2025, nr 5, s. 8-12.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600447161 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (23/09/2025) %d a_s (23/09/2025)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies