| LDR |
|
|
03022cam#a2200589#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833600441360 |
| 003 |
|
|
CIECH 002 |
| 005 |
|
|
20250620105812.3 |
| 008 |
|
|
230418s2020####pl#o###f#f###|000#|#pol#c |
| 015 |
|
|
%a UWD 2023/17595 |
| 020 |
|
|
%z 9788371349713 %q (oprawa miękka) |
| 020 |
|
|
%z 9788383092928 %q (całość) |
| 035 |
|
|
%a (PL)b1000002904750 |
| 035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913218758605606 |
| 035 |
|
|
%a 991053069638005066 |
| 040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
| 046 |
|
|
%k 2017 |
| 080 |
# |
|
%a 159.93 |
| 100 |
1 |
|
%a Hopkins, Amanda %e Autor |
| 245 |
1 |
0 |
%a Co jest nie tak? : %b ćwiczenia rozwijające zdolność logicznego myślenia / %c Amanda Hopkins ; [opracowanie Magdalena Hinz]. |
| 246 |
3 |
0 |
%a Ćwiczenia rozwijające myślenie przyczynowo-skutkowe |
| 250 |
|
|
%a Wydanie II. |
| 260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2020. |
| 300 |
|
|
%a 117, [2] strony : %b fotografie ; %c 24 cm. |
| 336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
| 337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
| 338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
| 380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
| 385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Dzieci |
| 385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 6-8 lat |
| 385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 9-13 lat |
| 385 |
|
|
%a Nauczyciele |
| 385 |
|
|
%a Rodzice |
| 385 |
|
|
%a Terapeuci zajęciowi |
| 388 |
1 |
|
%a 2001- |
| 500 |
|
|
%a Na obwolucie tytuł: Kolekcja : To logiczne! : pakiet. Całość w obwolucie w komplecie z: Co się przed chwilą mogło stać? : ćwiczenia rozwijające myślenie przyczynowo-skutkowe / Amanda Hopkins ; [opracowanie Magdalena Hinz]. Co się za chwilę może stać? : ćwiczenia rozwijające myślenie przyczynowo-skutkowe / Amanda Hopkins ; [opracowanie Magdalena Hinz]. Czy tak się może zdarzyć? : ćwiczenia rozwijające zdolność logicznego myślenia / Amanda Hopkins ; [opracowanie Magdalena Hinz]. Dlaczego to niemożliwe? : ćwiczenia rozwijające zdolność logicznego myślenia / Amanda Hopkins ; [opracowanie merytoryczne i graficzne Magdalena Hinz]. |
| 650 |
|
7 |
%a Rozumowanie (logika) %2 DBN |
| 650 |
|
7 |
%a Spostrzeganie %2 DBN |
| 655 |
|
7 |
%a Ćwiczenia i zadania %2 DBN |
| 655 |
|
7 |
%a Materiały pomocnicze %2 DBN |
| 658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
| 658 |
|
|
%a Psychologia |
| 700 |
1 |
# |
%a Hinz, Magdalena %e Opracowanie |
| 710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600441360 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%z ISBN 978-83-7134-971-3 (oprawa miękka) |
| 920 |
|
|
%z ISBN 978-83-8309-292-8 (całość) |
| 980 |
|
|
%a 159.93 %y Poznanie zmysłowe. Odczucia i spostrzeżenia zmysłowe. Postrzeganie. Spostrzeganie barw. Oddziaływanie barw. Spostrzeganie przestrzeni i rozciągłości, spostrzeganie odległości i kierunku. Spostrzeganie rytmu i czasu trwania. Spostrzeganie ruchu |
| 981 |
1 |
|
%a 159.93 |
| 999 |
|
|
%b bl (20/06/2025) %c bl (20/06/2025 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (20/06/2025) %r 2020 |