| LDR |
|
|
02128cam#a2200589#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833600439126 |
| 003 |
|
|
CIECH 002 |
| 005 |
|
|
20250609112231.4 |
| 008 |
|
|
220331s2021####pl#a###f#####|000#0#pol#c |
| 015 |
|
|
%a UWD 2022/15960 |
| 020 |
|
|
%a 9788363955670 %q (oprawa miękka) |
| 035 |
|
|
%a (PL)b1000002391825 |
| 035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912667192305606 |
| 035 |
|
|
%a 991053008760705066 |
| 040 |
|
|
%a KR U %c KR U %d KR U %d WA N %d LUBL KUL %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
| 041 |
0 |
# |
%a pol %b eng |
| 046 |
|
|
%k 2021 |
| 080 |
# |
|
%a 372.851 |
| 080 |
# |
|
%a 372.4 |
| 100 |
1 |
|
%a Kawiak, Ewelina %e Autor |
| 245 |
1 |
0 |
%a Elementy metody George'a Polya w matematycznej edukacji wczesnoszkolnej / %c Ewelina Kawiak. |
| 260 |
# |
|
%a Toruń : %b Akapit Wydawnictwo Edukacyjne, %c 2021. |
| 300 |
|
|
%a 226, [1] stron : %b ilustracje ; %c 24 cm. |
| 336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
| 337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
| 338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
| 380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
| 385 |
|
|
%a Nauczyciele |
| 388 |
1 |
|
%a 2001- |
| 504 |
|
|
%a Bibliografia i netografia na stronach 197-206. |
| 536 |
|
|
%a Finansowanie: Uniwersytet Śląski |
| 546 |
|
|
%a Streszczenie w języku angielskim. |
| 600 |
1 |
9 |
%a Polya, George %d (1887-1985) |
| 650 |
|
9 |
%a Matematyka |
| 650 |
|
9 |
%a Metodologia |
| 650 |
|
9 |
%a Nauczanie początkowe |
| 655 |
|
9 |
%a Opracowanie |
| 658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
| 658 |
|
|
%a Matematyka |
| 710 |
1 |
# |
%a Wydawnictwo Edukacyjne Akapit %e Wydawca %4 pbl |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600439126 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a ISBN 978-83-63955-67-0 (oprawa miękka) |
| 980 |
|
|
%a 372.851 %y Nauczanie matematyki |
| 980 |
|
|
%a 372.4 %y Nauczanie początkowe |
| 981 |
1 |
|
%a 372.851:372.4 |
| 999 |
|
|
%b bl (09/06/2025) %c bl (09/06/2025 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (09/06/2025) %r 2021 |