| LDR |
|
|
01910cam#a2200493#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833600436261 |
| 003 |
|
|
BPPUL |
| 005 |
|
|
20250327122803.1 |
| 008 |
|
|
240626s2024####pl###########|000#0#pol#c |
| 015 |
|
|
%a UWD 2024/20246 |
| 020 |
|
|
%a 9788326750410 %q (oprawa miękka) |
| 040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %e PNN %d BPPUL |
| 041 |
0 |
# |
%a eng %a pol |
| 046 |
|
|
%k 2024 |
| 080 |
# |
|
%a 37.016:811.111 |
| 100 |
1 |
|
%a Kapuśniak, Monika %c (anglistka) %e Autor |
| 245 |
1 |
0 |
%a Super heroes : %b książka nauczyciela do języka angielskiego dla sześciolatków / %c Monika Kapuśniak ; współpraca autorska Rebecca Adlard, Ewa Kołakowska, Edyta Pikulska. |
| 246 |
1 |
8 |
%a Super heroes : %b sześciolatki : książka nauczyciela |
| 260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Nowa Era, %c copyright 2024. |
| 300 |
|
|
%a 136 stron : %b ilustracje ; %c 28 cm. |
| 336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
| 337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
| 338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
| 380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
| 385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Dzieci |
| 385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 6-8 lat |
| 385 |
|
|
%a Nauczyciele |
| 388 |
1 |
|
%a 2001- |
| 650 |
|
9 |
%a Język angielski (przedmiot szkolny) |
| 655 |
|
9 |
%a Poradnik metodyczny |
| 655 |
|
9 |
%a Scenariusz zajęć |
| 658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
| 658 |
|
|
%a Językoznawstwo |
| 700 |
1 |
# |
%a Adlard, Rebecca %e Autor |
| 700 |
1 |
# |
%a Kołakowska, Ewa %c (filolożka) %e Autor |
| 700 |
1 |
# |
%a Pikulska, Edyta %e Autor |
| 710 |
2 |
# |
%a Nowa Era %e Wydawca %4 pbl |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600436261 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a ISBN 978-83-267-5041-0 (oprawa miękka) |
| 980 |
|
|
%a 37.016:811.111 %y Nauczanie języka angielskiego |
| 981 |
1 |
|
%a 37.016:811.111 |
| 999 |
|
|
%b ps (27/03/2025) %c ps (27/03/2025 ; 000, 035-, 040, 080+, 245, 920, 980+, 981+) %d ps (27/03/2025) %r 2024 |