LDR |
|
|
02089cam#a2200505#i#4500 |
001 |
|
|
0833600432419 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20250102121831.2 |
008 |
|
|
230301s2022####pl#####f#####|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2023/30168 |
020 |
|
|
%a 9788380185517 %q (oprawa miękka) |
020 |
|
|
%z 9788380185524 %q (e-book) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000002861543 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913176170505606 |
035 |
|
|
%a 991053069385605066 |
040 |
|
|
%a WR O %c WR O %d WR O %d WA N %d KR U %d WA N %d KR U %d LUBL KUL %e PNN %d CIECH 002 |
041 |
0 |
# |
%a pol %b eng |
046 |
|
|
%k 2022 |
080 |
# |
|
%a 372.3/.4 |
100 |
1 |
|
%a Jakubowicz-Bryx, Anna %d (1963- ). %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna we współczesnej przestrzeni społecznej : %b wybrane aspekty / %c Anna Jakubowicz-Bryx, Maria Sobieszczyk, Katarzyna Wojciechowska. |
260 |
# |
|
%a Bydgoszcz : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, %c 2022. |
300 |
|
|
%a 251 stron ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia na stronach 234-249. |
546 |
|
|
%a Streszczenie w języku angielskim. |
650 |
|
9 |
%a Pedagogika przedszkolna |
650 |
|
9 |
%a Pedagogika wczesnoszkolna |
655 |
|
9 |
%a Opracowanie |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Sobieszczyk, Maria %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Wojciechowska, Katarzyna %c (pedagog) %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego (Bydgoszcz) %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600432419 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8018-551-7 (oprawa miękka) |
920 |
|
|
%z ISBN 978-83-8018-552-4 (e-book) |
980 |
|
|
%a 372.3/.4 %y Treść i formy zajęć przedszkolnych oraz nauczania początkowego |
981 |
1 |
|
%a 372.3/.4 |
999 |
|
|
%b bl (02/01/2025) %c bl (02/01/2025 ; 000, 040, 080+, 100+, 245, 700-, 920, 980+, 981+) %d bl (02/01/2025) %r 2022 |