Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM) : charakter i efekty perswazyjne

Tytuł:
Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM) : charakter i efekty perswazyjne
Autorzy:
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Temat:
Handel elektroniczny
Internet
Komunikacja elektroniczna
Konsumenci
Perswazja
Wiarygodność
Zachowania konsumentów
Polska
Rok wydania:
2023
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN:
9788323352693
9788323374749
ISRC/ISMN:
10.4467/K7474.14/23.23.17689
Opis fizyczny:
419, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 63928
Sygnatura:
M 316 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies