| LDR |
|
|
02076cam#a2200469#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833500414433 |
| 003 |
|
|
BPPUL |
| 005 |
|
|
20240220131849.2 |
| 008 |
|
|
240220s2023####pl#||||g#||||||||#||pol#d |
| 020 |
|
|
%a 9788301174262 %q (oprawa miękka) |
| 040 |
|
|
%a BPPUL %c BPPUL %e PNN %d BPPUL |
| 080 |
# |
|
%a 37.064.2 |
| 080 |
# |
|
%a 316.77 |
| 080 |
# |
|
%a 371.212 |
| 100 |
1 |
|
%a Dix, Paul. %e Autor |
| 245 |
1 |
0 |
%a Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą : %b wskazówki dla nauczycieli / %c Paul Dix ; przekład Sylwia Pikiel. |
| 250 |
|
|
%a Wydanie I - 3 dodruk. |
| 260 |
|
|
%a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2023. |
| 300 |
|
|
%a XV, [1], 212, [4] strony : %b ilustracje, tabele ; %c 24 cm. |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
| 385 |
|
|
%a Nauczyciele |
| 388 |
# |
|
%a 2001- |
| 504 |
|
|
%a Bibliografia na stronach 212-213. |
| 650 |
|
9 |
%a Dyscyplina szkolna |
| 650 |
|
9 |
%a Kara a wychowanie |
| 650 |
|
9 |
%a Motywacja |
| 650 |
|
9 |
%a Nagroda a wychowanie |
| 650 |
|
9 |
%a Relacje nauczyciel-uczeń |
| 650 |
|
9 |
%a Zaufanie |
| 655 |
|
4 |
%a Poradnik |
| 658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
| 658 |
|
|
%a Psychologia |
| 700 |
1 |
# |
%a Pikiel, Sylwia. %e Tumaczenie |
| 710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500414433 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a ISBN 978-83-01-17426-2 %q (oprawa miękka) |
| 980 |
|
|
%a 37.064.2 %y Nauczyciele a uczniowie. Wychowanie w szkole |
| 980 |
|
|
%a 316.77 %y Socjologia komunikowania. Komunikacja społeczna. Wpływ środków masowego przekazu, decydentów, cenzury. Sprzężenie zwrotne komunikowania. Kultura audiowizualna |
| 980 |
|
|
%a 371.212 %y Uczniowie. Młodzież szkolna. Zasady doboru do różnych szkół. Kategorie uczniów. Testy oceniające zdolności uczniów. Postępy i opóźnienia w nauce. Drugoroczność |
| 981 |
1 |
|
%a 37.064.2:316.77:371.212 |
| 999 |
|
|
%b ps (20/02/2024) %d ps (20/02/2024) %c ps (20/02/2024 ; 008, 020, 040, 100, 245, 250+, 260, 300, 380+, 385+, 388+, 504, 650, 650-, 650+, 655+, 658+, 700, 710+, 920) %r 2023 |