| LDR |
|
|
02096cam#a2200457#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833500413365 |
| 003 |
|
|
BPMLA |
| 005 |
|
|
20240212133013.4 |
| 008 |
|
|
240212s2023####pl###########|000#0#pol## |
| 015 |
|
|
%a PB 2017/20288 |
| 020 |
|
|
%a 9788383093215 |
| 040 |
|
|
%a BPMLA %c BPMLA %e PNN %d BPMLA |
| 046 |
|
|
%k 2017 |
| 080 |
# |
|
%a 376.2/.4 |
| 245 |
0 |
0 |
%a Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów : %b realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych : I etap edukacyjny / %c Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Cecylia Mach, Krystyna Szczepańska. |
| 250 |
|
|
%a Wydanie VI. |
| 260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia, %c 2023. |
| 300 |
|
|
%a 193, [3] strony ; %c 24 cm. |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
| 380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
| 388 |
1 |
|
%a 2001- |
| 500 |
|
|
%a Na okładce i stronie tytułowej: Wydanie zgodne z nową podstawą programową. |
| 504 |
|
|
%a Bibliografia na stronach 190-[194]. |
| 650 |
|
9 |
%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną |
| 650 |
|
9 |
%a Nauczanie początkowe |
| 650 |
|
9 |
%a Rozwój psychofizyczny dziecka |
| 650 |
|
9 |
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
| 650 |
|
9 |
%a Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) |
| 655 |
|
9 |
%a Program nauczania |
| 658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
| 700 |
1 |
# |
%a Naprawa, Renata. %e Autor |
| 700 |
1 |
# |
%a Tanajewska, Alicja. %e Autor |
| 700 |
1 |
# |
%a Mach, Cecylia. %e Autor |
| 700 |
1 |
# |
%a Szczepańska, Krystyna. %e Autor |
| 710 |
1 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia. %e Wydawca %4 pbl |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500413365 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8309-321-5 |
| 980 |
|
|
%a 376.2/.4 %y Nauczanie osób niepełnosprawnych fizycznie i umysłowo (upośledzonych) |
| 981 |
1 |
|
%a 376.2/.4 |
| 999 |
|
|
%b BT (12/02/2024) %d BT (12/02/2024) %c BT (12/02/2024 ; 008, 020, 040, 250, 260, 300, 500+, 504, 521-, 650+, 710, 920) %r 2023 |