- Tytuł:
 - Jak wykorzystuje się grywalizację. Cz. 3 
 - Autorzy:
 - Tańska, Angelika
 - Temat:
 - Grywalizacja
Gry i zabawy umysłowe - Szukaj w:
 - Poradnik Bibliotekarza.- 2024, nr 1, s. 17-21.
 -     13. Praca. Artykuł
 
Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.
| LDR | 00662naa#a2200169#i#4500 | ||
| 001 | 0833500413254 | ||
| 003 | CIECH 002 | ||
| 005 | 20240209102548.9 | ||
| 008 | 240209s########pl#||||g#####|||###|pol#d | ||
| 040 | %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN | ||
| 100 | 1 | %a Tańska, Angelika. %e Autor | |
| 245 | 1 | 0 | %a Jak wykorzystuje się grywalizację. %n Cz. 3 / %c Angelika Tańska. | 
| 650 | 9 | %a Grywalizacja | |
| 650 | 9 | %a Gry i zabawy umysłowe | |
| 773 | 0 | # | %i // %t Poradnik Bibliotekarza.- %w (CIECH 002)0831900170284 %g 2024, nr 1, s. 17-21. | 
| 856 | 4 | # | %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500413254 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC | 
| 999 | %b a_s (09/02/2024) %d a_s (09/02/2024) | 
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!