| LDR |
|
|
01931cam#a2200481#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833500413209 |
| 003 |
|
|
BPMLA |
| 005 |
|
|
20250617200439.8 |
| 008 |
|
|
221117s2022####pl#a###a#f###|000#|#pol#c |
| 020 |
|
|
%a 9788383090252 |
| 040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d BPMLA |
| 046 |
|
|
%k 2022 |
| 080 |
# |
|
%a 376.4 |
| 080 |
# |
|
%a 372.851 |
| 100 |
1 |
|
%a Barańska, Małgorzata. %e Autor |
| 245 |
1 |
0 |
%a Memory matematyczne / %c Małgorzata Barańska, Magdalena Hinz. |
| 250 |
|
|
%a Wydanie I. |
| 260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia, %c 2022. |
| 300 |
|
|
%a 1 teka (1 broszura, [30] kart tablic luzem) : %b ilustracje ; %c 31 cm. |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Przedszkola |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
| 385 |
|
|
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
| 388 |
1 |
|
%a 2001- |
| 500 |
|
|
%a Karty tablic zadrukowane dwustronnie. |
| 650 |
|
9 |
%a Matematyka (przedmiot szkolny) |
| 650 |
|
9 |
%a Nauka liczenia |
| 655 |
|
7 |
%a Gry edukacyjne %2 |
| 655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania |
| 658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
| 658 |
|
|
%a Matematyka |
| 700 |
1 |
# |
%a Hinz, Magdalena %e Autor |
| 710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500413209 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8309-025-2 |
| 980 |
|
|
%a 376.4 %y Nauczanie (rewalidacja) osób upośledzonych umysłowo. Pedagogika upośledzonych umysłowo. Oligofrenopedagogika |
| 980 |
|
|
%a 372.851 %y Nauczanie matematyki |
| 981 |
1 |
|
%a 376.4:372.851 |
| 999 |
|
|
%b BT (08/02/2024) %c BT (08/02/2024 ; 000, 020, 035-, 040, 080+, 100+, 245, 260, 300, 336-, 337-, 338-, 655+, 700-, 920, 980+, 981+) %d BT (08/02/2024) %r 2022 %c prolib (17/06/2025 ; 655) |