| LDR |
|
|
02022cam#a2200493#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833500411581 |
| 003 |
|
|
BPZUL |
| 005 |
|
|
20240118094247.8 |
| 008 |
|
|
240118s2023####pl#a###f#f###|000#0#pol#c |
| 020 |
|
|
%a 9788383092768 %q (oprawa miękka) |
| 040 |
|
|
%a BPZUL %c BPZUL %e PNN %d BPZUL |
| 046 |
|
|
%k 2019 |
| 080 |
# |
|
%a 159.922.7/.8 |
| 080 |
# |
|
%a 316.77 |
| 100 |
1 |
|
%a Hopkins, Amanda %d (1962- ). %e Autor |
| 245 |
1 |
0 |
%a Co mógłbyś (od)powiedzieć? : %b ćwiczenia kształtujące umiejętności społeczne / %c Amanda Hopkins ; [opracowanie merytoryczne i graficzne Magdalena Hinz]. |
| 246 |
3 |
0 |
%a Ćwiczenia kształtujące umiejętności społeczne |
| 250 |
|
|
%a Wydanie III. |
| 260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2023. |
| 300 |
|
|
%a 117, [2] strony : %b ilustracje ; %c 24 cm. |
| 336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
| 337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
| 338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
| 380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
| 385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Dzieci |
| 385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 6-8 lat |
| 385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 9-13 lat |
| 385 |
|
|
%a Nauczyciele |
| 385 |
|
|
%a Rodzice |
| 385 |
|
|
%a Terapeuci zajęciowi |
| 388 |
1 |
|
%a 2001- |
| 650 |
|
9 |
%a Kompetencje społeczne %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Relacje międzyludzkie %2 DBN |
| 658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
| 658 |
|
|
%a Psychologia |
| 700 |
1 |
# |
%a Hinz, Magdalena. %e Opracowanie |
| 710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia. %e Wydawca %4 pbl |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500411581 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8309-276-8 %q (oprawa miękka) |
| 980 |
|
|
%a 159.922.7/.8 %y Psychologia dzieci i młodzieży |
| 980 |
|
|
%a 316.77 %y Socjologia komunikowania. Komunikacja społeczna. Wpływ środków masowego przekazu, decydentów, cenzury. Sprzężenie zwrotne komunikowania. Kultura audiowizualna |
| 999 |
|
|
%b JS (18/01/2024) %d JS (18/01/2024) %c JS (18/01/2024 ; 008, 020, 040, 250, 260, 920) %r 2023 |