| LDR |
|
|
01981nam#a2200469#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833400395648 |
| 003 |
|
|
CIECH 002 |
| 005 |
|
|
20230418101452.2 |
| 008 |
|
|
230418s2021####pl#||||g#||||||||#||pol#d |
| 020 |
|
|
%a 9788396167224 |
| 040 |
|
|
%a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN |
| 080 |
# |
|
%a 376 |
| 100 |
1 |
|
%a Borkowska, Julia %e Autor |
| 245 |
1 |
0 |
%a Jak mówić o niepełnosprawności? : %b niepełnosprawność ruchowa, zespół Downa, autyzm, niedosłuch, głuchota, epilepsja, niepełnosprawność narządu wzroku : wskazówki do rozmowy, propozycje zabaw, zajęć i ćwiczeń w przedszkolu i szkole podstawowej (klasy I-III) / %c Julia Borkowska. |
| 260 |
# |
|
%a Zgorzelec : %b Kapelusz z Kwiatami - Wydawnictwo Edukacyjne, %c 2021. |
| 300 |
|
|
%a 88, [8] stron, [67] stron kart : %b ilustracje ; %c 24 cm. |
| 336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
| 337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
| 338 |
|
|
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
| 380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Przedszkola |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
| 385 |
|
|
%a Nauczyciele przedszkoli |
| 385 |
|
|
%a Nauczyciele nauczania początkowego |
| 388 |
# |
|
%a 2001- |
| 650 |
|
9 |
%a Dziecko z niepełnosprawnością |
| 650 |
|
9 |
%a Dziecko z niepełnosprawnością ruchową |
| 650 |
|
9 |
%a Dziecko autystyczne |
| 650 |
|
9 |
%a Dziecko z zespołem Downa |
| 650 |
|
9 |
%a Dziecko głuche |
| 650 |
|
9 |
%a Dziecko niewidome |
| 650 |
|
9 |
%a Dziecko chore na padaczkę |
| 650 |
|
9 |
%a Integracja sensoryczna |
| 650 |
|
9 |
%a Pedagogika specjalna |
| 658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833400395648 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a ISBN 978-83-961672-2-4 |
| 980 |
|
|
%a 376 %y Wychowanie, kształcenie i nauczanie specjalnych kategorii osób. Szkolnictwo specjalne. Rewalidacja |
| 981 |
1 |
|
%a 376 |
| 999 |
|
|
%b bl (18/04/2023) %d bl (18/04/2023) %r 2021 |