| LDR |
|
|
02480cam#a2200565#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833400394219 |
| 003 |
|
|
CIECH 002 |
| 005 |
|
|
20230314101835.7 |
| 008 |
|
|
202301s2022####pl#######f###|000#0#pol#c |
| 020 |
|
|
%a 9788383090665 %q (oprawa miękka) |
| 035 |
|
|
%a (PL)b1000002753671 |
| 035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913144058505606 |
| 035 |
|
|
%a 991053061922705066 |
| 040 |
|
|
%a KUT_1 %d WA N %d KR U %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
| 046 |
|
|
%k 2022 |
| 080 |
# |
|
%a 159.93 |
| 080 |
# |
|
%a 37.091.398 |
| 080 |
# |
|
%a 376-056.36 |
| 100 |
1 |
|
%a Zając, Paulina %e Autor |
| 245 |
1 |
0 |
%a Kodowanie przez wzmacnianie : %b ćwiczenia do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych dla klas 4-8 / %c Paulina Zając. |
| 246 |
3 |
0 |
%a Ćwiczenia do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych dla klas 4-8 |
| 250 |
|
|
%a Wydanie I. |
| 260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2022. |
| 300 |
|
|
%a 80 stron ; %c 30 cm. |
| 336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
| 337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
| 338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 4. |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 5. |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 6. |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 7. |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 8. |
| 500 |
|
|
%a Na okładce: Kolekcja Zabawy w kodowanie |
| 650 |
|
9 |
%a Kody |
| 650 |
|
9 |
%a Percepcja wzrokowa |
| 650 |
|
9 |
%a Uwaga (psychologia) |
| 650 |
|
9 |
%a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze |
| 655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania |
| 658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
| 710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833400394219 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a 978-83-8309-066-5 (oprawa miękka) |
| 980 |
|
|
%a 159.93 %y Poznanie zmysłowe. Odczucia i spostrzeżenia zmysłowe. Postrzeganie. Spostrzeganie barw. Oddziaływanie barw. Spostrzeganie przestrzeni i rozciągłości, spostrzeganie odległości i kierunku. Spostrzeganie rytmu i czasu trwania. Spostrzeganie ruchu |
| 980 |
|
|
%a 37.091.398 %y Lekcje wyrównawcze |
| 980 |
|
|
%a 376-056.36 %y Nauczanie (rewalidacja) osób upośledzonych umysłowo. Pedagogika upośledzonych umysłowo. Oligofrenopedagogika |
| 981 |
1 |
|
%a 159.93:37.091.398:376-056.36 |
| 999 |
|
|
%b bl (14/03/2023) %c bl (14/03/2023 ; 000, 040, 080+, 980+, 981+) %d bl (14/03/2023) %r 2022 |