| LDR |
|
|
01997cam#a2200481#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833400390373 |
| 003 |
|
|
BPMLA |
| 005 |
|
|
20230105144549.7 |
| 008 |
|
|
170607s2022####pl#ac####f###|000#0#pol## |
| 015 |
|
|
%a PB 2017/20345 |
| 020 |
|
|
%a 9788383090344 |
| 040 |
|
|
%a BPMLA %c BPMLA %e PNN %d BPMLA |
| 046 |
|
|
%k 2017 |
| 080 |
# |
|
%a 376.4 |
| 080 |
# |
|
%a 616.896 |
| 100 |
1 |
|
%a Chromik-Kovačs, Joanna. %e Autor |
| 245 |
1 |
0 |
%a Jak pracować z dzieckiem z zespołem Aspergera w domu i szkole : %b poradnik dla rodziców i nauczycieli / %c Joanna Chromik-Kovačs, Izabela Banaszczyk. |
| 250 |
|
|
%a Wydanie II. |
| 260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Harmonia Universalis - Grupa Wydawnicza Harmonia, %c 2022. |
| 300 |
|
|
%a 114 stron : %b ilustracje, portrety ; %c 24 cm. |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
| 385 |
|
|
%a Nauczyciele |
| 385 |
|
|
%a Rodzice |
| 388 |
1 |
|
%a 2001- |
| 504 |
|
|
%a Bibliografia na stronach 109-112. |
| 650 |
|
9 |
%a Dziecko z zespołem Aspergera |
| 650 |
|
9 |
%a Kompetencje społeczne |
| 650 |
|
9 |
%a Zespół Aspergera |
| 650 |
|
9 |
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
| 650 |
|
9 |
%a Wychowanie |
| 650 |
|
9 |
%a Nauczanie |
| 655 |
|
9 |
%a Poradnik |
| 658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
| 658 |
|
|
%a Psychologia |
| 700 |
1 |
# |
%a Banaszczyk, Izabela. %e Autor |
| 710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia. %e Wydawca %4 pbl |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833400390373 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8309-034-4 |
| 980 |
|
|
%a 376.4 %y Nauczanie (rewalidacja) osób upośledzonych umysłowo. Pedagogika upośledzonych umysłowo. Oligofrenopedagogika |
| 980 |
|
|
%a 616.896 %y Autyzm |
| 981 |
1 |
|
%a 376.4:616.896 |
| 999 |
|
|
%b sp (20/11/2020) %d BT (05/01/2023) %c sp (20/11/2020 ; 020, 040, 080-, 100, 250+, 260, 700, 980-, 981-) %c JS (26/11/2020) %c JS (26/11/2020 ; 250) %c BT (20/10/2021 ; 008, 040, 080+, 260, 336-, 337-, 338-, 380, 658, 658+, 980+) %c BT (05/01/2023 ; 008, 020, 040, 250, 260, 650+, 920, 981+) %r 2022 |