| LDR |
|
|
01995cam#a2200541#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833300384024 |
| 003 |
|
|
CIECH 002 |
| 005 |
|
|
20250617200828.9 |
| 008 |
|
|
220324s2021####pl#a###b#f###|000#0#pol#c |
| 020 |
|
|
%a 9788382131321 %q (oprawa miękka) |
| 035 |
|
|
%a (PL)b1000002385869 |
| 035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912663677705606 |
| 035 |
|
|
%a 991052997247405066 |
| 040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
| 046 |
|
|
%k 2021 |
| 080 |
# |
|
%a 004.438 |
| 100 |
1 |
|
%a Adamska, Weronika %c (pedagogika) %e Autor |
| 245 |
1 |
0 |
%a Młody programista : %b ćwiczenia z kodowania / %c Weronika Adamska. |
| 246 |
3 |
0 |
%a Ćwiczenia z kodowania |
| 260 |
# |
|
%a Kraków : %b Wydawnictwo Aksjomat, %c [2021]. |
| 300 |
|
|
%a 31, [1] strona : %b ilustracje ; %c 29 cm. |
| 336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
| 337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
| 338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
| 385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Dzieci |
| 385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 6-8 lat |
| 385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 9-13 lat |
| 388 |
1 |
|
%a 2001- |
| 500 |
|
|
%a Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN. |
| 650 |
|
9 |
%a Edukacja medialna |
| 650 |
|
9 |
%a Programowanie (informatyka) |
| 655 |
|
7 |
%a Broszura %2 |
| 655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania |
| 655 |
|
9 |
%a Książka do wypełniania |
| 658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
| 658 |
|
|
%a Językoznawstwo |
| 710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Aksjomat %e Wydawca %4 pbl |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833300384024 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a 978-83-8213-132-1 (oprawa miękka) |
| 980 |
|
|
%a 004.438 %y Poszczególne języki programowania |
| 981 |
1 |
|
%a 004.438 |
| 999 |
|
|
%b mo (28/03/2022) %c mo (28/03/2022 ; 000, 040, 080+, 980+, 981+) %d mo (28/03/2022) %r 2021 %c prolib (17/06/2025 ; 655) |