| LDR | 
              | 
              | 
            02273cam#a2200577#i#4500 | 
        
            
            | 001 | 
              | 
              | 
            0833200375367 | 
        
            
            | 003 | 
              | 
              | 
            BPPUL | 
        
            
            | 005 | 
              | 
              | 
            20211012123648.9 | 
        
            
            | 008 | 
              | 
              | 
            210924s2021####pl#a###c#####|001#0#pol#c | 
        
            
            | 020 | 
              | 
              | 
            %a 9788301218737 %q (oprawa miękka) | 
        
            
            | 020 | 
              | 
              | 
            %z 9781718500211 %q (oryginał) | 
        
            
            | 035 | 
              | 
              | 
            %a (PL)b1000001062358 | 
        
            
            | 035 | 
              | 
              | 
            %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912424036305606 | 
        
            
            | 035 | 
              | 
              | 
            %a 991052947481405066 | 
        
            
            | 040 | 
              | 
              | 
            %a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %e PNN %d BPPUL | 
        
            
            | 041 | 
            1 | 
            # | 
            %a pol %h eng | 
        
            
            | 046 | 
              | 
              | 
            %k 2021 | 
        
            
            | 080 | 
            # | 
              | 
            %a 004.438 | 
        
            
            | 100 | 
            1 | 
              | 
            %a Sweigart, Al %e Autor | 
        
            
            | 245 | 
            1 | 
            0 | 
            %a Bawimy się, programując w Scratchu 3 : %b nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier / %c Al Sweigart ; przekład: Małgorzata Dąbkowska-Kowalik i Witold Sikorski. | 
        
            
            | 246 | 
            3 | 
            0 | 
            %a Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier | 
        
            
            | 250 | 
              | 
              | 
            %a Wydanie II. | 
        
            
            | 260 | 
            # | 
              | 
            %a Warszawa : %b PWN, %c 2021. | 
        
            
            | 300 | 
              | 
              | 
            %a XXI, [1], 196 stron : %b ilustracje ; %c 23 cm. | 
        
            
            | 336 | 
              | 
              | 
            %a Tekst %b txt %2 rdacontent | 
        
            
            | 337 | 
              | 
              | 
            %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia | 
        
            
            | 338 | 
              | 
              | 
            %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier | 
        
            
            | 380 | 
              | 
              | 
            %a Książki | 
        
            
            | 380 | 
              | 
              | 
            %a Poradniki i przewodniki | 
        
            
            | 385 | 
              | 
              | 
            %m Grupa wiekowa %a Dzieci | 
        
            
            | 385 | 
              | 
              | 
            %m Grupa wiekowa %a 9-13 lat | 
        
            
            | 385 | 
              | 
              | 
            %m Grupa wiekowa %a Młodzież | 
        
            
            | 385 | 
              | 
              | 
            %m Grupa wiekowa %a 14-17 lat | 
        
            
            | 388 | 
            # | 
              | 
            %a 2001- | 
        
            
            | 500 | 
              | 
              | 
            %a Dotyczy wersji Scratch 3. W książce także ISBN oryginału. | 
        
            
            | 504 | 
              | 
              | 
            %a Indeks. | 
        
            
            | 521 | 
            8 | 
              | 
            %a Wiek 10+. | 
        
            
            | 650 | 
              | 
            9 | 
            %a Gry komputerowe | 
        
            
            | 650 | 
              | 
            9 | 
            %a Programowanie (informatyka) | 
        
            
            | 650 | 
              | 
            9 | 
            %a Scratch (język programowania) | 
        
            
            | 655 | 
              | 
            9 | 
            %a Poradnik | 
        
            
            | 658 | 
              | 
              | 
            %a Informatyka i technologie informacyjne | 
        
            
            | 700 | 
            1 | 
            # | 
            %a Dąbkowska-Kowalik, Małgorzata %e Tłumaczenie | 
        
            
            | 700 | 
            1 | 
            # | 
            %a Sikorski, Witold %c (informatyk) %e Tłumaczenie | 
        
            
            | 710 | 
            2 | 
            # | 
            %a Wydawnictwo Naukowe PWN %e Wydawca %4 pbl | 
        
            
            | 856 | 
            4 | 
            # | 
            %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200375367 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC | 
        
            
            | 920 | 
              | 
              | 
            %a ISBN 978-83-01-21873-7 %q (oprawa miękka) | 
        
            
            | 920 | 
              | 
              | 
            %z 978-1-7185-0021-1 (oryginał) | 
        
            
            | 980 | 
              | 
              | 
            %a 004.438 %y Poszczególne języki programowania | 
        
            
            | 981 | 
            1 | 
              | 
            %a 004.438 | 
        
            
            | 999 | 
              | 
              | 
            %b Iza (12/10/2021) %c Iza (12/10/2021 ; 000, 040, 080+, 245, 246-, 380+, 385+, 388+, 658+, 920, 980+, 981+) %d Iza (12/10/2021) %r 2021  |