| LDR |
|
|
02181cam#a2200505#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833100366393 |
| 003 |
|
|
BPPUL |
| 005 |
|
|
20230508121318.3 |
| 008 |
|
|
110803s2012####pl#a###f#f###|000#0#pol## |
| 015 |
|
|
%a UWD 2011/27963 |
| 020 |
|
|
%a 9788377440025 |
| 035 |
|
|
%a 991006901599705066 |
| 035 |
|
|
%a (PL-WaBN)b26470640-48omnis_nlop |
| 035 |
|
|
%a b26470640 |
| 035 |
|
|
%a (OCoLC)802098765 |
| 035 |
|
|
%a (PL)b0000002647064 |
| 035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910285214305606 |
| 040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d BPPUL |
| 080 |
# |
|
%a 373.3.016:003-028.31 |
| 100 |
1 |
|
%a Bogdanowicz, Marta %d (1943- ) %e Autor |
| 245 |
1 |
0 |
%a Ryzyko specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu: dysleksji, dysortografii i dysgrafii : %b Skala Ryzyka Dysleksji wraz z normami dla klas I i II / %c Marta Bogdanowicz ; współautorz Dorota Kalka, Grzegorz Krzykowski. |
| 246 |
1 |
4 |
%a Ryzyko dysleksji, dysortografii i dysgrafii : %b Skala Ryzyka Dysleksji wraz z normami dla klas I i II |
| 250 |
|
|
%a Wydanie II. |
| 260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Harmonia Universalis, %c 2012. |
| 300 |
|
|
%a 183 strony : %b ilustracje ; %c 24 cm. |
| 336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
| 337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
| 338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
| 380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
| 504 |
|
|
%a Bibliografia na stronach 161-171. |
| 650 |
|
9 |
%a Dysleksja i dysgrafia %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Skala Ryzyka Dysleksji %2 DBN |
| 655 |
|
9 |
%a Opracowanie |
| 655 |
|
9 |
%a Raport z badań |
| 658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
| 700 |
1 |
# |
%a Kalka, Dorota %e Autor |
| 700 |
1 |
# |
%a Krzykowski, Grzegorz %e Autor |
| 710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %4 pbl |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833100366393 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a ISBN 978-83-7744-002-5 |
| 980 |
|
|
%a 373.3.016:003-028.31 %y Nauczanie pisania i czytania w szkole podstawowej (na poziomie elementarnym). Dysleksja i dysgrafia |
| 981 |
1 |
|
%a 373.3.016:003-028.31 |
| 999 |
|
|
%b Iza (28/12/2020) %c Iza (28/12/2020 ; 000, 008, 040, 080+, 100, 245, 250+, 260, 300, 380+, 504, 655+, 658+, 700, 920, 980+, 981+) %d Iza (28/12/2020) %r 2012 |