Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej : zastosowanie i oddziaływanie

Tytuł:
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej : zastosowanie i oddziaływanie
Autorzy:
Makowski, Michał (ekonomia)
Temat:
Komunikacja niewerbalna
Reklama telewizyjna
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Warszawa : CeDeWu
ISBN:
9788381023672
Opis fizyczny:
346, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 59681
Sygnatura:
M Reklama Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies