| LDR |
|
|
02009cam#a2200541#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833100365285 |
| 003 |
|
|
BPZUL |
| 005 |
|
|
20230508121312.1 |
| 008 |
|
|
180614s2018####pl#ao##f#####|000#0#pol## |
| 015 |
|
|
%a UWD 2018/18400 |
| 020 |
|
|
%a 9788326229015 |
| 035 |
|
|
%a 991026821129705066 |
| 035 |
|
|
%a (PL-WaBN)b59975908-48omnis_nlop |
| 035 |
|
|
%a b59975908 |
| 035 |
|
|
%a (OCoLC)1042553837 |
| 035 |
|
|
%a (PL)b0000005997590 |
| 035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910241825305606 |
| 040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d BPZUL |
| 046 |
|
|
%k 2018 |
| 100 |
1 |
|
%a Aksamit-Staszkiewicz, Diana %e Autor |
| 245 |
1 |
0 |
%a Percepcja wzrokowa : %b zajęcia rewalidacyjne : karty pracy : 2 poziom / %c Diana Aksamit, Ewelina Młynarczyk-Karabin, Grażyna Walczak. |
| 250 |
|
|
%a Wydanie III - dodruk 1. |
| 260 |
# |
|
%a Warszawa : %b PWN Wydawnictwo Szkolne, %c copyright 2018. |
| 300 |
|
|
%a 127 stron : %b ilustracje, fotografie ; %c 29 cm. |
| 336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
| 337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
| 338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
| 380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
| 385 |
|
|
%a Pedagodzy specjalni |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne |
| 388 |
1 |
|
%a 2001- |
| 490 |
1 |
|
%a Pewny Start |
| 650 |
|
9 |
%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Informacja wizualna %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Percepcja wzrokowa %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Spostrzeganie %2 DBN |
| 658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
| 658 |
|
|
%a Psychologia |
| 700 |
1 |
# |
%a Młynarczyk-Karabin, Ewelina %e Autor |
| 700 |
1 |
# |
%a Walczak, Grażyna %c (pedagogika) %e Autor |
| 710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Szkolne PWN. %e Wydawca %4 pbl |
| 830 |
|
0 |
%a Pewny Start |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833100365285 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a ISBN 978-83-262-2901-5 |
| 999 |
|
|
%b sp (14/12/2020) %c sp (14/12/2020 ; 000, 040, 250+, 920) %r 2018 |