| LDR |
|
|
01931cam#a2200517#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833100358690 |
| 003 |
|
|
BPPLO |
| 005 |
|
|
20230508121244.2 |
| 008 |
|
|
190731s2019####pl#a###c#####|000#0#pol## |
| 015 |
|
|
%a PB 2019/23987 |
| 020 |
|
|
%a 9788380858770 |
| 040 |
|
|
%a BPPLO %c BPPLO %e PNN %d BPPLO %d BPMLA |
| 046 |
|
|
%k 2019 |
| 080 |
# |
|
%a 372.41 |
| 100 |
1 |
|
%a Radwańska, Anna %d (1987- ) %e Autor |
| 245 |
1 |
0 |
%a Jak pomóc dziecku z dysleksją : %b poradniik dla rodziców i nauczycieli : ćwiczenia praktyczne dla uczniów klas 7-8 szkoły podstawowej. %n Cz. 3 / %c Anna Radwańska. |
| 250 |
|
|
%a Wydanie pierwsze. |
| 260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Difin, %c 2019. |
| 300 |
|
|
%a 192 strony : %b ilustracje ; %c 23 cm. |
| 336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
| 337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
| 338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
| 380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
| 385 |
|
|
%a Nauczyciele |
| 385 |
|
|
%a Rodzice |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 7. |
| 385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 8. |
| 388 |
1 |
|
%a 2001- |
| 490 |
1 |
|
%a Engram |
| 504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia na stronach 191-192. |
| 521 |
8 |
|
%a Dla nauczycieli i rodziców. |
| 650 |
|
9 |
%a Dysleksja i dysgrafia %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Dziecko z trudnościami w uczeniu się %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Wsparcie edukacyjne %2 DBN |
| 655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania |
| 658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika %2 DBN |
| 710 |
2 |
# |
%a Difin %e Wydawca %4 pbl |
| 830 |
|
0 |
%a Engram |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833100358690 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8085-877-0 |
| 980 |
|
|
%a 372.41 %y Nauka czytania. Dysleksja |
| 981 |
1 |
|
%a 372.41 |
| 999 |
|
|
%b es (05/05/2020) %d es (05/05/2020) %c es (05/05/2020 ; 020, 040, 245, 250+, 300, 385-, 385+, 504, 655+, 920) %c BT (23/02/2022 ; 040, 245) %r 2019 |