| LDR |
|
|
01927cam#a2200517#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833100357171 |
| 003 |
|
|
CIECH 002 |
| 005 |
|
|
20230508121237.9 |
| 008 |
|
|
200219s2019####pl#ad########|000#0#pol#c |
| 020 |
|
|
%a 9788380956629 %q (oprawa miękka) |
| 035 |
|
|
%a (PL)b1000000511911 |
| 035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911337755005606 |
| 035 |
|
|
%a 991052611513005066 |
| 040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %e PNN %d CIECH 002 |
| 045 |
2 |
|
%b d2001 %b d2019 |
| 046 |
|
|
%k 2019 |
| 080 |
# |
|
%a 37.091.26 |
| 100 |
1 |
|
%a Zajdel, Krzysztof. %e Autor |
| 245 |
1 |
0 |
%a Społeczne i indywidualne wymiary oceny szkolnej / %c Krzysztof Zajdel. |
| 250 |
|
|
%a Wydanie I. |
| 260 |
# |
|
%a Kraków : %b Impuls, %c 2019. |
| 300 |
|
|
%a 311 stron : %b ilustracje, wykresy ; %c 24 cm. |
| 336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
| 337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
| 338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
| 388 |
1 |
|
%a 2001- |
| 504 |
|
|
%a Bibliografia na stronach 301-311. |
| 536 |
|
|
%a Współfinansowanie: Uniwersytet Zielonogórski |
| 650 |
|
9 |
%a Aspiracje edukacyjne %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Decyzje edukacyjne %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Oceny szkolne %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Odbiór społeczny %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Osiągnięcia szkolne %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Szkoły podstawowe %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Szkoły ponadpodstawowe %2 DBN |
| 658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
| 658 |
|
|
%a Psychologia |
| 658 |
|
|
%a Socjologia i społeczeństwo |
| 710 |
2 |
# |
%a Oficyna Wydawnicza Impuls, Wojciech Śliwerski. %e Wydawca %4 pbl |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833100357171 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8095-662-9 |
| 980 |
|
|
%a 37.091.26 %y Metody oceny i kontroli postępów w nauce uczniów. Oceny szkolne |
| 981 |
1 |
|
%a 37.091.26 |
| 999 |
|
|
%b bl (04/03/2020) %c bl (04/03/2020 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (04/03/2020) %r 2019 |