| LDR |
|
|
02117cam#a2200565#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833100353948 |
| 003 |
|
|
CIECH 002 |
| 005 |
|
|
20230508121222.2 |
| 008 |
|
|
190424s2019####pl#a###c#####|001#0#pol## |
| 015 |
|
|
%a PB 2019/13219 |
| 020 |
|
|
%a 9788379719167 |
| 035 |
|
|
%a (PL)b1000000334492 |
| 035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910715633205606 |
| 035 |
|
|
%a 991052529305905066 |
| 040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
| 041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
| 046 |
|
|
%k 2017 |
| 080 |
# |
|
%a 51 |
| 080 |
# |
|
%a 372.851 |
| 100 |
1 |
|
%a Goldsmith, Mike %e Autor |
| 245 |
1 |
0 |
%a Od zera do nieskończoności / %c napisał Mike Goldsmith ; ilustracje Andrew Pinder ; tłumaczenie z j. angielskiego Magdalena Jałowiec. |
| 246 |
1 |
4 |
%a Od zera do nieskończoności... czyli triki matematyki |
| 246 |
3 |
0 |
%a Triki matematyki |
| 260 |
# |
|
%a Kielce : %b Wydawnictwo Jedność, %c copyright 2019. |
| 300 |
|
|
%a 128 stron : %b ilustracje ; %c 21 cm. |
| 336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
| 337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
| 338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Publikacje popularnonaukowe |
| 385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Młodzież |
| 385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 9-13 lat |
| 385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 14-17 lat |
| 388 |
1 |
|
%a 2001- |
| 490 |
1 |
|
%a "Jedność" dla Dzieci |
| 500 |
|
|
%a Tytuł okładkowy i grzbietowy: Od zera do nieskończoności... czyli triki matematyki. |
| 504 |
|
|
%a Indeks. |
| 650 |
|
9 |
%a Matematyka %2 DBN |
| 658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
| 658 |
|
|
%a Matematyka |
| 700 |
1 |
# |
%a Pinder, Andrew %e Ilustracje |
| 700 |
1 |
# |
%a Jałowiec-Sawicka, Magdalena %e Tłumaczenie |
| 710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Jedność (Kielce) %e Wydawca %4 pbl |
| 830 |
|
0 |
%a "Jedność" dla Dzieci |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833100353948 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a ISBN 978-83-7971-916-7 |
| 980 |
|
|
%a 51 %y Matematyka |
| 980 |
|
|
%a 372.851 %y Nauczanie matematyki |
| 981 |
1 |
|
%a 51:372.851 |
| 999 |
|
|
%b bl (07/01/2020) %c bl (07/01/2020 ; 000, 020, 040, 080+, 245, 246, 246-, 920, 980+, 981+) %d bl (07/01/2020) %r 2019 |