| LDR |
|
|
02021cam#a2200457#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833000353463 |
| 003 |
|
|
CIECH 002 |
| 005 |
|
|
20230508121220.1 |
| 008 |
|
|
150728s2015####pl#a###f#f###|000#0#pol## |
| 015 |
|
|
%a PB 2015/26337 |
| 020 |
|
|
%a 9788371347825 |
| 035 |
|
|
%a 991000917489705066 |
| 035 |
|
|
%a (PL-WaBN)b3912518x-48omnis_nlop |
| 035 |
|
|
%a b3912518x |
| 035 |
|
|
%a (OCoLC)922258222 |
| 035 |
|
|
%a (PL)b0000003912518 |
| 035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910307720105606 |
| 040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d CIECH 002 |
| 080 |
# |
|
%a 159.922.7 |
| 080 |
# |
|
%a 612.8 |
| 080 |
# |
|
%a 793.7 |
| 080 |
# |
|
%a 37.091.64 |
| 100 |
1 |
|
%a Świstak, Aleksandra %c (pedagog) |
| 245 |
1 |
0 |
%a Zabawy z ryżem : %b edukacyjne zabawy rozwijające kreatywność i integrację sensoryczną / %c Aleksandra Świstak, Mateusz Świstak. |
| 260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2015. |
| 300 |
|
|
%a 61, [1] s. : %b il. kolor. ; %c 21 cm. |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 650 |
|
9 |
%a Gry edukacyjne %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Integracja percepcyjno-motoryczna %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Myślenie twórcze %x nauczanie %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Ryż %x stosowanie %x nauczanie %2 DBN |
| 700 |
1 |
# |
%a Świstak, Mateusz |
| 710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000353463 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a ISBN 978-83-7134-782-5 |
| 980 |
|
|
%a 159.922.7 %y Psychologia dziecka |
| 980 |
|
|
%a 612.8 %y Układ nerwowy. Narządy zmysłów. Neurofizjologia. Odruchy psychiczne. Układ nerwowy współczulny (sympatyczny) |
| 980 |
|
|
%a 793.7 %y Zabawy, gry i rozrywki umysłowe. Zagadki. Łamigłówki |
| 980 |
|
|
%a 37.091.64 %y Pomoce naukowe (szkolne) i materiały nauczania. Podręczniki szkolne, czasopisma szkolne, mapy i globusy, filmy. Radio i telewizja w szkole, komputery, eksponaty, modele. Gry dydaktyczne, gry edukacyjne |
| 981 |
1 |
|
%a 159.922.7:612.8:793.7:37.091.64 |
| 999 |
|
|
%b bl (31/12/2019) %c bl (31/12/2019 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (31/12/2019) %r 2015 |