| LDR |
|
|
01933cam#a2200517#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833000353304 |
| 003 |
|
|
BPPUL |
| 005 |
|
|
20250617200026.4 |
| 008 |
|
|
190228s2019####pl#ado###f###|000#0#pol## |
| 015 |
|
|
%a PB 2019/5725 |
| 020 |
|
|
%a 9788380158399 |
| 035 |
|
|
%a 991052512580405066 |
| 035 |
|
|
%a (PL)b1000000302900 |
| 035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910483602405606 |
| 040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d BPPUL |
| 041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
| 046 |
|
|
%k 2018 |
| 080 |
# |
|
%a 159.922.7 |
| 080 |
# |
|
%a 37.015.3 |
| 100 |
1 |
|
%a Boyce, W. Thomas %e Autor |
| 245 |
1 |
0 |
%a Dziecko orchidea czy mlecz : %b jak wspierać wrażliwe dzieci / %c Thomas Boyce ; przekład Magdalena Słysz. |
| 246 |
3 |
0 |
%a Jak wspierać wrażliwe dzieci |
| 260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Wydawnictwo Czarna Owca, %c 2019. |
| 300 |
|
|
%a 295 stron : %b ilustracje, fotografie, wykresy ; %c 22 cm. |
| 336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
| 337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
| 338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Poradniki i przewodniki |
| 388 |
1 |
|
%a 2001- |
| 504 |
|
|
%a Bibliografia na stronach 289-295. |
| 650 |
|
7 |
%a Dzieci %2 |
| 650 |
|
9 |
%a Rozwój psychofizyczny dziecka %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Wrażliwość %2 DBN |
| 650 |
|
9 |
%a Wychowanie w rodzinie %2 DBN |
| 655 |
|
9 |
%a Poradnik |
| 658 |
|
|
%a Medycyna i zdrowie |
| 658 |
|
|
%a Psychologia |
| 700 |
1 |
# |
%a Słysz, Magdalena %e Tłumaczenie |
| 710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Czarna Owca %e Wydawca %4 pbl |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000353304 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8015-839-9 |
| 980 |
|
|
%a 159.922.7 %y Psychologia dziecka |
| 980 |
|
|
%a 37.015.3 %y Psychologia pedagogiczna. Psychologia wychowawcza |
| 981 |
1 |
|
%a 159.922.7:37.015.3 |
| 999 |
|
|
%b Iza (30/12/2019) %c Iza (30/12/2019 ; 000, 020, 040, 080+, 246-, 500-, 655+, 920, 980+, 981+) %d Iza (30/12/2019) %r 2019 %c prolib (17/06/2025 ; 650) |