| LDR |
|
|
01938cgm#a2200433#i#4500 |
| 001 |
|
|
0833000347599 |
| 003 |
|
|
BPMLA |
| 005 |
|
|
20230508121150.2 |
| 008 |
|
|
190425s2016####pl#####g######|###vlpol#d |
| 040 |
|
|
%a BPMLA %c BPMLA %e PNN %d BPMLA |
| 245 |
0 |
0 |
%a Portale społecznościowe - czy można się uzależnić? %h [Film] / %c reżyseria, zdjęcia, montaż Marcin Wołkowicz. |
| 260 |
# |
|
%a [Piaseczno] : %b Tutto Arts & Media, %c 2016. |
| 300 |
|
|
%a 1 dysk optyczny (ok.19 minut + ok. 6 minut) : %b dźwiękowy, kolorowy ; %c 12 cm. |
| 490 |
1 |
|
%a Pułapki nowoczesnych technologii ; %v 3 |
| 500 |
|
|
%a Film zrealizowany w konwencji filmu popularnonaukowego. |
| 500 |
|
|
%a Film wzbogacony wypowiedzią (dla uczniów oraz dla dorosłych) psychologa Małghorzaty Reiter. |
| 500 |
|
|
%a Na opakowaniu: wersja wzbogacona. |
| 508 |
|
|
%a Animacje, okładka Iwona Wołkowicz ; ilustracje Justyna Kadłubicka ; muzyka Miłosz Pawski. |
| 511 |
1 |
|
%a Lektor Jakub Urlich. |
| 521 |
8 |
|
%a Dla szkół podstawowych i gimnazjum. |
| 538 |
|
|
%a DVD-Video. |
| 650 |
|
9 |
%a Portal społecznościowy |
| 650 |
|
9 |
%a Internet |
| 650 |
|
9 |
%a Uzależnienia medialne |
| 650 |
|
9 |
%a Społeczności internetowe |
| 650 |
|
9 |
%a Uczniowie |
| 650 |
|
9 |
%a Godzina wychowawcza |
| 655 |
|
9 |
%a Scenariusze zajęć dla gimnazjów |
| 655 |
|
9 |
%a Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych |
| 655 |
|
9 |
%a Film edukacyjny |
| 700 |
1 |
# |
%a Wołkowicz, Marcin. %e Reż. %e Zdjęcia. |
| 700 |
1 |
# |
%a Wołkowicz, Iwona. %e Animacja |
| 700 |
1 |
# |
%a Pawski, Miłosz. %e Muz. |
| 700 |
1 |
# |
%a Urlich, Jakub. %e Lektor. |
| 700 |
1 |
# |
%a Kadłubicka, Justyna. %e Ilustracje |
| 700 |
1 |
# |
%a Reiter, Małgorzata. %e Koment. |
| 830 |
|
0 |
%a Pułapki Nowoczesnych Technologii |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000347599 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
| 999 |
|
|
%b BT (10/05/2019) %d BT (10/05/2019) %c BT (10/05/2019 ; 040, 245, 300, 490, 500+, 508, 650, 650+, 700, 700-, 700+) %r 2016 |