| LDR |
|
|
02242cam#a2200553#i#4500 |
| 001 |
|
|
0832900337992 |
| 003 |
|
|
CIECH 002 |
| 005 |
|
|
20250617200518.2 |
| 008 |
|
|
180405s2016####pl#ad########|001#0#pol## |
| 015 |
|
|
%a PB 2018/11667 |
| 020 |
|
|
%a 9788365155443 %q Katedra %c zł 25 |
| 035 |
|
|
%a b5946057x |
| 040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d CIECH 002 |
| 045 |
0 |
|
%b d2014 |
| 046 |
|
|
%k 2016 |
| 080 |
# |
|
%a 37.091.64 |
| 080 |
# |
|
%a 793.7:004.4 |
| 100 |
1 |
|
%a Kowalczuk, Karol. %e Autor. |
| 245 |
1 |
0 |
%a Edukacja w pikselach : %b gry komputerowe w procesie kształcenia / %c Karol Kowalczuk. |
| 260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Naukowe Katedra ; %b Białystok : %b Universitas Bialostocensis, %c 2016. |
| 300 |
|
|
%a 165 stron : %b ilustracje, wykresy ; %c 21 cm. |
| 336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
| 337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
| 338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
| 380 |
|
|
%a Książki |
| 380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
| 380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
| 385 |
|
|
%a Nauczyciele |
| 388 |
1 |
|
%a 2001- |
| 490 |
1 |
|
%a Inspiracje, Badania, Rozwój |
| 504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia na stronach 153-163. Indeks. |
| 536 |
|
|
%a Publikacja dofinansowana przez Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku. |
| 648 |
|
9 |
%a 2001- |
| 650 |
|
9 |
%a Gry komputerowe |
| 650 |
|
9 |
%a Kształcenie |
| 650 |
|
9 |
%a Nauczyciele |
| 650 |
|
9 |
%a Uczniowie |
| 651 |
|
7 |
%a Polska %2 |
| 655 |
|
9 |
%a Raport z badań |
| 658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
| 710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Naukowe Katedra. %e Wydawca %4 pbl |
| 710 |
2 |
# |
%a Uniwersytet w Białymstoku. %e Wydawca %4 pbl |
| 830 |
|
0 |
%a Inspiracje, Badania, Rozwój |
| 856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832900337992 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
| 920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65155-44-3 (Katedra) |
| 980 |
|
|
%a 37.091.64 %y Pomoce naukowe (szkolne) i materiały nauczania. Podręczniki szkolne, czasopisma szkolne, mapy i globusy, filmy. Radio i telewizja w szkole, komputery, eksponaty, modele. Gry dydaktyczne, gry edukacyjne |
| 980 |
|
|
%a 793.7:004.4 %y Gry komputerowe |
| 981 |
1 |
|
%a 37.091.64:793.7:004.4 |
| 999 |
|
|
%b bl (25/05/2018) %c bl (25/05/2018 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (25/05/2018) %r 2016 %c prolib (17/06/2025 ; 651) |