- Tytuł:
- Jak wykorzystać zjawisko tutoringu dziecięcego ?
- Autorzy:
- Pawlak, Agnieszka
- Temat:
- Mentoring
Stosunki interpersonalne - szkolnictwo
Dziecko - psychologia - Szukaj w:
- Nowa Szkoła. - 2007, nr 3, s. 29-34
- 13. Praca. Artykuł
Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.
| LDR | 00705naa#a2200181#i#4500 | ||
| 001 | 0832400284104 | ||
| 003 | CIECH 002 | ||
| 005 | 20230508120657.2 | ||
| 008 | 131121s########pl#||||g#####|||###|pol#d | ||
| 040 | %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN | ||
| 100 | 1 | %a Pawlak, Agnieszka. | |
| 245 | 0 | 0 | %a Jak wykorzystać zjawisko tutoringu dziecięcego ? / %c Agnieszka Pawlak. |
| 650 | 9 | %a Mentoring | |
| 650 | 9 | %a Stosunki interpersonalne %x szkolnictwo | |
| 650 | 9 | %a Dziecko %x psychologia | |
| 773 | 0 | %i // %t Nowa Szkoła. - %w (CIECH 002)0831900170129 %g 2007, nr 3, s. 29-34 | |
| 856 | 4 | # | %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832400284104 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
| 999 | %b a_s (21/11/2013) %d a_s (21/11/2013) |
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!