Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

22 nieznane prawa marketingu / Al Ries, Jack Trout ; przekł. Andrzej Ehrlich

Tytuł:
22 nieznane prawa marketingu / Al Ries, Jack Trout ; przekł. Andrzej Ehrlich
Autorzy:
Ries, Al
Trout, Jack
Temat:
Marketing
Rok wydania:
1997
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN:
8320810825
Seria:
Marketing Bez Tajemnic
Opis fizyczny:
172 s. : rys. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00916nam|a2200265#i#4500
001 0832200267683
003 CIECH 002
005 20230508120540.5
008 110526s1996####pl#||||g#|||||000#||pol#|
020 %a 8320810825
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 339.138
100 1 %a Ries, Al.
245 1 0 %a 22 nieznane prawa marketingu / %b Al Ries, Jack Trout ; przekł. Andrzej Ehrlich.
260 %a Warszawa : %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, %c 1997.
300 %a 172 s. : %b rys. ; %c 21 cm.
490 1 %a Marketing Bez Tajemnic
650 9 %a Marketing
700 1 %a Trout, Jack.
830 0 %a Marketing Bez Tajemnic
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832200267683 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-208-1082-5
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
981 1 %a 339.138
999 %b bl (26/05/2011) %d bl (26/05/2011) %r 1996

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 43840
Sygnatura:
M 33 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies