Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Retoryka reklamy

Tytuł:
Retoryka reklamy
Autorzy:
Lewiński, Piotr H
Temat:
Reklama prasowa - Polska - od 1989 r.
Reklama telewizyjna - Polska - od 1989 r.
Retoryka - stosowanie - reklama
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN:
9788322929506
Seria:
Acta Universitatis Wratislaviensis, 0239-6661 ; no 3065.
Opis fizyczny:
274 s. : il. ; 23 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPUL 40341
Sygnatura:
WPUL 658 Pułtusk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies