Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychologia rozwojowa

Tytuł:
Psychologia rozwojowa
Autorzy:
Przetacznikowa, Maria
Makiełło-Jarża, Grażyna
Temat:
Psychologia rozwojowa - podręcznik szkolny
Rok wydania:
1977
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Opis fizyczny:
214 s. : il. ; 22 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00993cam|a2200253#i#4500
001 0831900176095
003 BPZUL 002
005 20230508115747.0
008 081205s1977#######||||g#|||||000#||pol#|
040 %a BPZUL %c BPZUL %e PNN %d BPZUL
080 %a 159.922
100 1 %a Przetacznikowa, Maria.
245 1 0 %a Psychologia rozwojowa / %c Maria Przetacznikowa, Grażyna Makiełło-Jarża.
250 %a Wyd. 2.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c 1977.
300 %a 214 s. : %b il. ; %c 22 cm.
504 %a Bibliogr. s. 209.
504 %a Indeks.
650 9 %a Psychologia rozwojowa %v podręcznik szkolny
700 1 # %a Makiełło-Jarża, Grażyna.
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900176095 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
980 %a 159.922 %y Właściwości życia psychicznego. Świadomość. Psychologia rozwojowa
981 1 %a 159.922(075.3)
999 %b eo (05/12/2008) %d eo (05/12/2008) %c eo (05/12/2008 ; 040, 250+) %r 1977

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSZUL 10095
Sygnatura:
WZUL 159.922 Żuromin
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
KSZUL 10096
Sygnatura:
WZUL 159.922 Żuromin
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.