Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie marketingowe małym i średnim przedsiębiorstwem

Tytuł:
Zarządzanie marketingowe małym i średnim przedsiębiorstwem
Temat:
Marketing - zagadnienia - poradnik
Przedsiębiorstwa małe i średnie - zarządzanie - poradnik
Rok wydania:
1999
Wydawca:
Warszawa : "Difin"
ISBN:
838717372X
Opis fizyczny:
255 s. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00953nam|a2200253#i#4500
001 0831900168019
003 CIECH 002
005 20230508115641.7
008 081021s1999#######||||g#|||||000#||pol#|
020 %a 838717372X
035 %a IDWydania64354
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 658.114
245 0 0 %a Zarządzanie marketingowe małym i średnim przedsiębiorstwem / %c Lechosław Garbarski [et al.].
260 %a Warszawa : %b "Difin", %c 1999.
300 %a 255 s. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Marketing %x zagadnienia %v poradnik
650 9 %a Przedsiębiorstwa małe i średnie %x zarządzanie %v poradnik
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900168019 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-87173-72-X
980 %a 658.114 %y Przedsiębiorstwa prywatne
981 1 %a UKD 658.114.012.4(083.1)
999 %b eb (14/07/2008 12:29:27) %d eb (14/07/2008 12:29:19) %r 1999

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 34309
Sygnatura:
MMLA 65 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies