Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Retoryka reklamy

Tytuł:
Retoryka reklamy
Autorzy:
Lewiński, Piotr H
Temat:
Reklama prasowa - Polska - od 1989 r.
Reklama telewizyjna - Polska - od 1989 r.
Retoryka - stosowanie - reklama
Rok wydania:
1999
Wydawca:
Wrocław : Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN:
8322919573
Seria:
Acta Universitatis Wratislaviensis, 0239-6661 ; 2113
Opis fizyczny:
254, [1] s. : il. ; 23 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPUL 35910
Sygnatura:
WPUL 658 Pułtusk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
KSPLO 32069
Sygnatura:
MPLO 32069 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies