Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów dyslektycznych

Tytuł:
Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów dyslektycznych
Autorzy:
Gindrich, Piotr Alfred
Temat:
Dysleksja i dysgrafia
Młodzież szkolna - rozwój psychofizyczny - zaburzenia
Rok wydania:
2002
Wydawca:
Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN:
8322720033
Opis fizyczny:
190 s. : wykr. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01031nam|a2200265#i#4500
001 0831900135351
003 CIECH 002
005 20230508114845.4
008 081021s2002#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8322720033
035 %a IDWydania320400
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 372.41
100 1 %a Gindrich, Piotr Alfred.
245 1 0 %a Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów dyslektycznych / %c Piotr Alfred Gindrich.
260 %a Lublin : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, %c 2002.
300 %a 190 s. : %b wykr. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. 177-186.
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Młodzież szkolna %x rozwój psychofizyczny %x zaburzenia
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900135351 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-227-2003-3
980 %a 372.41 %y Nauka czytania. Dysleksja
981 1 %a 372.41
999 %b Rg (06/10/2008 11:38:42) %c Rg (06/10/2008 11:38:43) %d Rg (06/10/2008 11:37:52) %r 2002

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 31172
Sygnatura:
MPLO 31172 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies