Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dydaktyka dla nauczycieli

Tytuł:
Dydaktyka dla nauczycieli
Autorzy:
Półturzycki, Józef
Temat:
Nauczanie - teoria
Rok wydania:
[2004]
Wydawca:
Toruń : Wydaw. Adam Marszałek
ISBN:
8373223657
Opis fizyczny:
322 s. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00913nam|a2200253#i#4500
001 0831900131904
003 CIECH 002
005 20230508114746.4
008 081021s2004#######||||g#|||||000#||pol#|
020 %a 8373223657
035 %a IDWydania53703
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 371.3.02
100 1 %a Półturzycki, Józef.
245 1 0 %a Dydaktyka dla nauczycieli / %c Józef Półturzycki.
260 %a Toruń : %b Wydaw. Adam Marszałek, %c [2004].
300 %a 322 s. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. 317-322 i przy rozdz.
650 9 %a Nauczanie %x teoria
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900131904 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7322-365-7
980 %a 371.3.02 %y Ogólne zagadnienia metodyki nauczania. Dydaktyka ogólna
981 1 %a 371.3.02
999 %b us (02/12/2005 13:02:57) %d us (02/12/2005 12:58:37) %r 2004

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 52990
Sygnatura:
M 371.3 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
K1 46597
Sygnatura:
M 371.3 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
KSZUL 17940
Sygnatura:
WZUL 37/D Żuromin
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.