Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania marketingowe : teoria i praktyka

Tytuł:
Badania marketingowe : teoria i praktyka
Temat:
Marketing - podręcznik akademicki
Rok wydania:
2005
Wydawca:
Warszawa ; Wydaw. Naukowe PWN
ISBN:
8301142561
Opis fizyczny:
494 s. : wykr. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00992nam|a2200253#i#4500
001 0831900127888
003 CIECH 002
005 20230508114638.9
008 081021s2005#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8301142561
035 %a IDWydania305364
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 339.138
245 0 0 %a Badania marketingowe : %b teoria i praktyka / %c red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska; aut. Krystyna Mazurek-Łopacińska [et al.].
260 %a Warszawa ; %b Wydaw. Naukowe PWN, %c 2005.
300 %a 494 s. : %b wykr. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. Indeks.
650 9 %a Marketing %v podręcznik akademicki
700 1 # %a Mazurek-Łopacińska, Krystyna. %e Red.
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900127888 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-01-14256-1
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
981 1 %a 339.138(075.8)
999 %b eb (27/02/2007 13:22:05) %d eb (27/02/2007 13:17:28) %r 2005

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 37014
Sygnatura:
MMLA 33 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.