Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizualizacje jako skuteczne narzędzie do ćwiczenia umiejętności społecznych dzieci z ASD

Tytuł:
Wizualizacje jako skuteczne narzędzie do ćwiczenia umiejętności społecznych dzieci z ASD
Autorzy:
Krawczyk, Anna
Temat:
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
Wizualizacja (grafika)
Szukaj w:
Integracja Sensoryczna w Praktyce.- 2025, nr 7-8, s. 39-43.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00755naa#a2200169#i#4500
001 0833600445723
003 CIECH 002
005 20250822104901.0
008 250822s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Krawczyk, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Wizualizacje jako skuteczne narzędzie do ćwiczenia umiejętności społecznych dzieci z ASD / %c Anna Krawczyk.
650 7 %a Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
650 7 %a Wizualizacja (grafika)
773 0 # %i // %t Integracja Sensoryczna w Praktyce.- %w (CIECH 002)0833600437549 %g 2025, nr 7-8, s. 39-43.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600445723 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (22/08/2025) %d a_s (22/08/2025)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies