Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Co zrobić, gdy czuję za dużo? Zachowania akceptowalne społecznie : Scenariusz zajęć dla uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu wieku 7-12 lat

Tytuł:
Co zrobić, gdy czuję za dużo? Zachowania akceptowalne społecznie : Scenariusz zajęć dla uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu wieku 7-12 lat
Autorzy:
Wydra, Magdalena
Olszewska, Barbara
Temat:
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
Uczucia
Szukaj w:
Integracja Sensoryczna w Praktyce.- 2025, nr 7-8, s. 50-53.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00901naa#a2200193#i#4500
001 0833600445713
003 CIECH 002
005 20250822103519.9
008 250822s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Wydra, Magdalena. %e Autor
245 1 0 %a Co zrobić, gdy czuję za dużo? Zachowania akceptowalne społecznie : %b Scenariusz zajęć dla uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu wieku 7-12 lat / %c Magdalena Wydra, Barbara Olszewska.
650 7 %a Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
650 7 %a Uczucia
655 7 %a Scenariusz zajęć
700 1 # %a Olszewska, Barbara. %e Autor
773 0 # %i // %t Integracja Sensoryczna w Praktyce.- %w (CIECH 002)0833600437549 %g 2025, nr 7-8, s. 50-53.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600445713 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (22/08/2025) %d a_s (22/08/2025)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies