Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nie diagnoza, lecz potencjał : jak nauczyciele mogą zmieniać sposób myślenia o neuroróżnorodności

propozycja biblioteki
LDR 00954naa#a2200205#i#4500
001 0833600445385
003 CIECH 002
005 20250821083759.2
008 250821s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Toporek, Magdalena. %e Autor
245 1 0 %a Nie diagnoza, lecz potencjał : %b jak nauczyciele mogą zmieniać sposób myślenia o neuroróżnorodności / %c Magdalena Toporek.
650 7 %a Indywidualizacja (pedagogika)
650 7 %a Metody nauczania
650 7 %a Nauczanie języków obcych
650 7 %a Neuroróżnorodność
650 7 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina : czasopismo dla nauczycieli.- %w (CIECH 002)0831900169956 %g 2025, nr 2, s. 37-43.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600445385 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (21/08/2025) %d a_s (21/08/2025)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.