Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Integracja podmiotu relacji edukacyjnej z narzędziami opartymi na sztucznej inteligencji - rozważania filozoficzne w perspektywie koncepcji szerokich/rozszerzonych systemów poznawczych

Tytuł:
Integracja podmiotu relacji edukacyjnej z narzędziami opartymi na sztucznej inteligencji - rozważania filozoficzne w perspektywie koncepcji szerokich/rozszerzonych systemów poznawczych
Autorzy:
Janowski, Jarosław Maciej
Temat:
Sztuczna inteligencja
Style poznawcze
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Nauczyciele
Uczniowie
Szukaj w:
Problemy Opiekuńczo Wychowawcze.- 2024, nr 8, s. 3-18.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00988naa#a2200217#i#4500
001 0833600445215
003 CIECH 002
005 20250814113758.5
008 250814s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Janowski, Jarosław Maciej. %e Autor
245 1 0 %a Integracja podmiotu relacji edukacyjnej z narzędziami opartymi na sztucznej inteligencji - rozważania filozoficzne w perspektywie koncepcji szerokich/rozszerzonych systemów poznawczych / %c Jarosław Maciej Janowski.
504 %a Bibliogr. s. 3-16-18.
650 7 %a Sztuczna inteligencja
650 7 %a Style poznawcze
650 7 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
650 7 %a Nauczyciele
650 7 %a Uczniowie
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo Wychowawcze.- %w (CIECH 002)0831900170503 %g 2024, nr 8, s. 3-18.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600445215 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (14/08/2025) %d a_s (14/08/2025)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.