LDR |
|
|
02127cam#a2200553#i#4500 |
001 |
|
|
0833600444069 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20250724120656.8 |
008 |
|
|
210708s2021####pl#a###f#f###|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2021/22156 |
020 |
|
|
%a 9788326232992 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000001007458 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912362426105606 |
035 |
|
|
%a 991052905417505066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2021 |
080 |
# |
|
%a 376 |
100 |
1 |
|
%a Czechowska, Zyta. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Funkcjonowanie społeczne : %b zajęcia rewalidacyjne : karty pracy : 3 poziom / %c Zyta Czechowska, Jolanta Majkowska. |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b PWN, %c copyright 2021. |
300 |
|
|
%a 118, [2] strony : %b ilustracje ; %c 29 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne |
385 |
|
|
%a Pedagodzy specjalni |
385 |
|
|
%a Terapeuci zajęciowi |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Pewny Start |
650 |
|
7 |
%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną %2 DBN |
650 |
|
7 |
%a Kompetencje społeczne %2 DBN |
650 |
|
7 |
%a Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną %2 DBN |
650 |
|
7 |
%a Zachowanie %2 DBN |
655 |
|
7 |
%a Karty pracy ucznia %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Psychologia |
658 |
|
|
%a Socjologia i społeczeństwo |
700 |
1 |
# |
%a Majkowska, Jolanta %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Szkolne PWN %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Pewny Start |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600444069 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-262-3299-2 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 376 %y Wychowanie, kształcenie i nauczanie specjalnych kategorii osób. Szkolnictwo specjalne. Rewalidacja |
981 |
1 |
|
%a 376 |
999 |
|
|
%b bl (24/07/2025) %c bl (24/07/2025 ; 000, 040, 080+, 100+, 245, 700-, 920, 980+, 981+) %d bl (24/07/2025) %r 2021 |