LDR |
|
|
02107cam#a2200505#i#4500 |
001 |
|
|
0833600443904 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20250722114159.2 |
008 |
|
|
240820s2024####pl#a###f#####|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2024/26777 |
020 |
|
|
%z 9788383096537 %q (oprawa miękka ; %q całość) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000005742827 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9914275695005606 |
035 |
|
|
%a 991053117349305066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d GD U %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2014 |
080 |
# |
|
%a 376-056.264 |
100 |
1 |
|
%a Szłapa, Katarzyna. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Kwestionariusz diagnostyczny zaburzeń mowy ze szczególnym uwzględnieniem afazji i dysartrii dla młodzieży i dorosłych : %b materiały do badania / %c Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik, Sławomir Wrzesiński. |
250 |
|
|
%a Wydanie IV. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c copyright 2024. |
300 |
|
|
%a [36] stron : %b fotografie, ilustracje ; %c 21x30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%a Logopedzi |
385 |
|
|
%a Neurologopedzi |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
521 |
8 |
|
%a Dla logopedów i neurologopedów. |
650 |
|
7 |
%a Afazja %2 DBN |
650 |
|
7 |
%a Diagnoza logopedyczna %2 DBN |
650 |
|
7 |
%a Mowa niewyraźna %2 DBN |
655 |
|
7 |
%a Broszura %2 DBN |
655 |
|
7 |
%a Materiały pomocnicze %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Językoznawstwo |
700 |
1 |
# |
%a Tomasik, Iwona %c (logopedka) %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Wrzesiński, Sławomir %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600443904 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%z ISBN 978-83-8309-653-7 (oprawa miękka ; całość) |
980 |
|
|
%a 376-056.264 %y Nauczanie (rewalidacja) osób z zaburzeniami mowy. Pedagogika zaburzeń mowy. Logopedia. Patologopedia. Logoterapia |
999 |
|
|
%b bl (22/07/2025) %c bl (22/07/2025 ; 000, 040, 080+, 100+, 245, 700-, 920, 980+) %d bl (22/07/2025) %r 2024 |