LDR |
|
|
02090cam#a2200481#i#4500 |
001 |
|
|
0833600443497 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20250715104314.8 |
008 |
|
|
230207s2022####pl#a#########|000#0#pol#c |
020 |
|
|
%a 9788383091853 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000002842024 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913166796505606 |
035 |
|
|
%a 991053062307505066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2017 |
080 |
# |
|
%a 376-056.36 |
100 |
1 |
|
%a Borowska-Kociemba, Agnieszka. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Pracuję z kartami przez cały rok : %b karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. %n 2 / %c Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska ; [redakcja: Ewa Staszkiewicz]. |
250 |
|
|
%a Wydanie V. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2022. |
300 |
|
|
%a 1 teka (107, [1] karta) : %b fotografie, ilustracje ; %c 31 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
336 |
|
|
%a Obraz %b sti %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
650 |
|
7 |
%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną %2 DBN |
650 |
|
7 |
%a Nauczanie zintegrowane %2 DBN |
655 |
|
7 |
%a Materiały pomocnicze %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Krukowska, Małgorzata %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Staszkiewicz, Ewa %e Redakcja |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca. %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600443497 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8309-185-3 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 376-056.36 %y Nauczanie (rewalidacja) osób upośledzonych umysłowo. Pedagogika upośledzonych umysłowo. Oligofrenopedagogika |
981 |
1 |
|
%a 376-056.36 |
999 |
|
|
%b bl (15/07/2025) %c bl (15/07/2025 ; 000, 040, 080+, 100+, 700-, 920, 980+, 981+) %d bl (15/07/2025) %c bl (15/07/2025) %r 2022 |