Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Percepcja wzrokowa : karty korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Cz. 1

Tytuł:
Percepcja wzrokowa : karty korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Cz. 1
Autorzy:
Borowska-Kociemba, Agnieszka
Krukowska, Małgorzata
Temat:
Orientacja przestrzenna
Percepcja wzrokowa
Spostrzeganie
Rok wydania:
2022
Wydawca:
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN:
9788383091013
9788383092898
Opis fizyczny:
1 teka (57, [1] karta) : ilustracje ; 31 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03169cam#a2200613#i#4500
001 0833600443490
003 CIECH 002
005 20250715102843.7
008 230413s2022####pl#a#####f###|000#0#pol#c
015 %a UWD 2023/12888
020 %a 9788383091013 %q (oprawa miękka)
020 %z 9788383092898 %q (całość)
035 %a (PL)b1000002900315
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913217568405606
035 %a 991053069075305066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d CIECH 002
046 %k 2022
080 # %a 376
080 # %a 159.93
080 # %a 372.4
100 1 %a Borowska-Kociemba, Agnieszka. %e Autor
245 1 0 %a Percepcja wzrokowa : %b karty korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. %n Cz. 1 / %c Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska.
246 3 0 %a Karty korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. %n Cz. 1
250 %a Wydanie I.
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2022.
300 %a 1 teka (57, [1] karta) : %b ilustracje ; %c 31 cm.
336 %a Obraz %b sti %2 rdacontent
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %m Poziom nauczania %a Przedszkola
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne
385 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
388 1 %a 2001-
500 %a Na obwolucie tytuł: Pecepcja wzrokowa : pakiet dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wydane w obwolucie w komplecie z: Percepcja wzrokowa : karty korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Cz. 2 / Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska.
521 8 %a Dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi.
650 7 %a Orientacja przestrzenna %2 DBN
650 7 %a Percepcja wzrokowa %2 DBN
650 7 %a Spostrzeganie %2 DBN
655 7 %a Karty pracy ucznia %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Krukowska, Małgorzata %e Autor
710 2 # %a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600443490 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8309-101-3 (oprawa miękka)
920 %z ISBN 978-83-8309-289-8 (całość)
980 %a 376 %y Wychowanie, kształcenie i nauczanie specjalnych kategorii osób. Szkolnictwo specjalne. Rewalidacja
980 %a 159.93 %y Poznanie zmysłowe. Odczucia i spostrzeżenia zmysłowe. Postrzeganie. Spostrzeganie barw. Oddziaływanie barw. Spostrzeganie przestrzeni i rozciągłości, spostrzeganie odległości i kierunku. Spostrzeganie rytmu i czasu trwania. Spostrzeganie ruchu
980 %a 372.4 %y Nauczanie początkowe
981 1 %a 376:159.93:372.4
999 %b bl (15/07/2025) %c bl (15/07/2025 ; 000, 040, 080+, 100+, 245, 700-, 920, 980+, 981+) %d bl (15/07/2025) %r 2022

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 64642
Sygnatura:
M 376 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies