Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komfort sensoryczny w szkole: klucz do efektywnej edukacji uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Tytuł:
Komfort sensoryczny w szkole: klucz do efektywnej edukacji uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Autorzy:
Dragan, Magdalena
Temat:
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
Zaburzenia integracji sensorycznej
Szukaj w:
Remedium : Profilaktyka problemowa i promocja zdrowia psychicznego.- 2025, nr 5, s. 14-17.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00815naa#a2200169#i#4500
001 0833600442897
003 CIECH 002
005 20250703130442.4
008 250703s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Dragan, Magdalena. %e Autor
245 1 0 %a Komfort sensoryczny w szkole: %b klucz do efektywnej edukacji uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu / %c Magdalena Draczyńska.
650 7 %a Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
650 7 %a Zaburzenia integracji sensorycznej
773 0 # %i // %t Remedium : Profilaktyka problemowa i promocja zdrowia psychicznego.- %w (BPMLA)0832500287923 %g 2025, nr 5, s. 14-17.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600442897 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (03/07/2025) %d a_s (03/07/2025)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies