LDR |
|
|
02009cam#a2200529#i#4500 |
001 |
|
|
0833600441462 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20250623085222.3 |
008 |
|
|
201223s2020####pl#a###f#f###|000#|#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2020/41520 |
020 |
|
|
%a 9788302182815 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (OCoLC)1241631588 |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000845221 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911766142305606 |
035 |
|
|
%a 991052830365105066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2019 |
080 |
# |
|
%a 159.922.7 |
080 |
# |
|
%a 372.3 |
080 |
# |
|
%a 37.012 |
100 |
1 |
|
%a Biela, Agnieszka %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Karty obserwacji pięciolatka : %b wychowanie przedszkolne / %c [autorka: Agnieszka Biela]. |
250 |
|
|
%a Wydanie II. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b WSiP, %c 2020. |
300 |
|
|
%a 10, 10, 10 kart, 10, [2] strony : %b ilustracje ; %c 29 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Przedszkola |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
650 |
|
7 |
%a Diagnoza pedagogiczna %2 DBN |
650 |
|
7 |
%a Dziecko w wieku przedszkolnym %2 DBN |
650 |
|
7 |
%a Wychowanie przedszkolne %2 DBN |
655 |
|
7 |
%a Karty pracy ucznia %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600441462 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-02-18281-5 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 159.922.7 %y Psychologia dziecka |
980 |
|
|
%a 372.3 %y Zajęcia z dziećmi w wieku przedszkolnym. Nauczanie przedszkolne. Wychowanie przedszkolne |
980 |
|
|
%a 37.012 %y Metody badań pedagogicznych. Obserwacja pedagogiczna |
981 |
1 |
|
%a 159.922.7:372.3:37.012 |
999 |
|
|
%b bl (23/06/2025) %c bl (23/06/2025 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (23/06/2025) %r 2020 |