Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania marketingowe : metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Tytuł:
Badania marketingowe : metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Temat:
Badania marketingowe
Dane
Internet
Komunikacja
Przedsiębiorstwo
Reklama
Sztuczna inteligencja
Rok wydania:
2025
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
9788301240295
ISRC/ISMN:
10.53271/2024.161
Seria:
(Marketing / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Opis fizyczny:
640, [1] strona : fotografie, rysunki, wykresy ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02548cam#a2200601#i#4500
001 0833600439415
003 BPPUL
005 20250617200431.9
008 250412s2025####pl#ado#f#f###|000#0#pol#c
020 %a 9788301240295 %q (oprawa miękka)
024 7 # %a 10.53271/2024.161 %2 doi
040 %a SGH %c SGH %d SGH %d KR U %d WA N %d KR U %d LUBL U %d WA N %d SGH %d OLSZT 003 %d LUBL KUL %d WA U %e PNN %d BPPUL
046 %k 2016
080 # %a 339.138
080 # %a 658
245 0 0 %a Badania marketingowe : %b metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem / %c redakcja naukowa Krystyna Mazurek-Łopacińska.
246 3 0 %a Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem
250 %a Wydanie II.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2025.
300 %a 640, [1] strona : %b fotografie, rysunki, wykresy ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje naukowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
385 %a Przedsiębiorcy
385 %a Specjaliści ds. marketingu
385 %a Studenci
388 1 %a 2001-
490 1 %a (Marketing / Wydawnictwo Naukowe PWN)
504 %a Bibliografia i netografia na stronach 633-641.
521 8 %a Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, specjalistów marketingu, pracowników agencji badawczych i przedsiębiorców.
650 9 %a Badania marketingowe
650 9 %a Dane
650 9 %a Internet
650 9 %a Komunikacja
650 7 %a Przedsiębiorstwo %2
650 9 %a Reklama
650 9 %a Sztuczna inteligencja
655 9 %a Podręcznik
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Mazurek-Łopacińska, Krystyna %d (1951- ) %e Redakcja
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN %e Wydawca
830 0 %a Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600439415 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-01-24029-5 %q (oprawa miękka)
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
980 %a 658 %y Zarządzanie biznesem. Organizacja przedsiębiorstwa. Organizacja i technika handlu
981 1 %a 339.138:658
999 %b ps (11/06/2025) %c ps (11/06/2025 ; 000, 035-, 040, 080+, 260, 300, 385, 385+, 490, 504, 530-, 650+, 710, 920, 980+, 981+) %d ps (11/06/2025) %r 2025 %c prolib (17/06/2025 ; 650)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPUL 46060
Sygnatura:
CZPUL 65 Pułtusk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.