Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mediacja rówieśnicza jako narzędzie terapeutyczne w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu

Tytuł:
Mediacja rówieśnicza jako narzędzie terapeutyczne w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu
Autorzy:
Gosztyła, Małgorzata
Temat:
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
Mediacja rówieśnicza
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Szukaj w:
Integracja Sensoryczna w Praktyce.- 2025, nr 5/6, s. 25-31.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00834naa#a2200181#i#4500
001 0833600439414
003 CIECH 002
005 20250611122052.3
008 250611s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Gosztyła, Małgorzata. %e Autor
245 1 0 %a Mediacja rówieśnicza jako narzędzie terapeutyczne w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu / %c Małgorzata Gosztyła.
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
650 9 %a Mediacja rówieśnicza
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
773 0 # %i // %t Integracja Sensoryczna w Praktyce.- %w (CIECH 002)0833600437549 %g 2025, nr 5/6, s. 25-31.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600439414 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (11/06/2025) %d a_s (11/06/2025)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies