LDR |
|
|
02077cam#a2200553#i#4500 |
001 |
|
|
0833600439223 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20250609152814.7 |
008 |
|
|
250528s2025####pl#a###f#f###|000#0#pol#c |
020 |
|
|
%a 9788382704020 %q (oprawa miękka) |
040 |
|
|
%a LUBL U %c LUBL U %d LUBL U %d WA N %d KR U %d WA M %e PNN %d BPPUL |
046 |
|
|
%k 2025 |
080 |
# |
|
%a 159.955 |
080 |
# |
|
%a 331.4 |
100 |
1 |
|
%a Grudziewska, Ewa. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Superwizja w praktyce : %b rozwiń swoją refleksyjność / %c Ewa Grudziewska, Katarzyna Ziomek-Michalak. |
246 |
3 |
0 |
%a Rozwiń swoją refleksyjność |
250 |
|
|
%a Wydanie pierwsze. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Difin, %c 2025. |
300 |
|
|
%a 190 stron : %b ilustracje ; %c 23 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%a Psychoterapeuci |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a (Engram) |
504 |
|
|
%a Bibliografia i netografia na stronach 185-190. |
650 |
|
9 |
%a Doskonalenie zawodowe |
650 |
|
9 |
%a Refleksyjność |
650 |
|
9 |
%a Superwizja |
650 |
|
9 |
%a Superwizja dla pedagogów |
650 |
|
9 |
%a Uczenie się |
650 |
|
9 |
%a Wypalenie zawodowe |
655 |
|
9 |
%a Monografia |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Psychologia |
700 |
1 |
# |
%a Ziomek-Michalak, Katarzyna %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Difin %e Wydawca |
830 |
|
0 |
%a Engram |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600439223 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8270-402-0 %q (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 331.4 %y Środowisko miejsca pracy |
980 |
|
|
%a 159.955 %y Myślenie. Tworzenie pojęć. Abstrakcja. Porównywanie. Sądzenie. Rozumowanie. Refleksja |
981 |
1 |
|
%a 159.955:331.4 |
999 |
|
|
%b ps (09/06/2025) %c ps (09/06/2025 ; 000, 020, 035-, 040, 080+, 100+, 245, 490, 504, 650, 650+, 700-, 710, 920, 980+, 981+) %d ps (09/06/2025) %c ps (09/06/2025 ; 385+, 655-, 655+) %c ps (09/06/2025 ; 650+) %r 2025 |