LDR |
|
|
02033cam#a2200541#i#4500 |
001 |
|
|
0833600439193 |
003 |
|
|
BPPLO |
005 |
|
|
20250609124550.2 |
008 |
|
|
250609s2023####pl#hac#f#f###|001#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2023/12895 |
020 |
|
|
%a 9788301230326 %q (oprawa miękka ; %q cz. 2) |
020 |
|
|
%a 9788301228576 %q (cz. 1-3) |
024 |
7 |
# |
%a 10.53271/2023.010 %2 doi |
040 |
|
|
%a BPPLO %c BPPLO %e PNN %d BPPLO |
046 |
|
|
%k 2023 |
080 |
# |
|
%a 37.016:51 |
100 |
1 |
|
%a Zarzycki, Piotr %c (matematyk) %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Dydaktyka matematyki. %n T. 2, %p Nauczanie w szkole podstawowej / %c Piotr Zarzycki. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2023. |
300 |
|
|
%a 191, [2] strony : %b ilustracje ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%a Studenci |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografie i netografie przy rozdziałach. Indeks. |
521 |
8 |
|
%a Dla studentów matematyki nauczycielskiej, nauczycieli matematyki oraz innych osób, którym zależy na rozwijaniu umiejętności matematycznych. |
650 |
|
9 |
%a Algebra |
650 |
|
9 |
%a Geometria |
650 |
|
9 |
%a Matematyka (przedmiot szkolny) |
650 |
|
9 |
%a Metody nauczania |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie |
650 |
|
9 |
%a Rachunek prawdopodobieństwa |
650 |
|
9 |
%a Statystyka |
655 |
|
9 |
%a Podręcznik |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Matematyka |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Naukowe PWN %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600439193 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-01-23032-6 %q (oprawa miękka ; %q cz. 2) |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-01-22857-6 %q (cz. 1-3) |
980 |
|
|
%a 37.016:51 %y Nauczanie matematyki |
999 |
|
|
%b es (09/06/2025) %d es (09/06/2025) %c es (09/06/2025 ; 040, 080-, 980-, 981-) %r 2023 |